niedziela, 12 maja 2013

10. When I'm sick of eveything

Każdy ma chwile słabości,
momenty kiedy masz dość.
The wave
wszystkiego co złe, kompletny pech.
Że nagle nic ci nie wychodzi,
oceny w szkole słabe,
kłótnia z kumplami,
czy też jedną osobą,
ale jakże dla ciebie ważną...
[...]
Mam pamiętnik.

 Śmieszne, głupie i dziecinne?
Jak to powiedział, pan od historii:
"Gówniary z podstawówki"
Seriously?
To właśnie w takim wieku,
lepiej opisuje się swoje emocje, 
uczucia... Bynajmniej
bardziej je odczuwamy,
przeżywamy. 
Nie skupiam się na tym co robiłam,
tylko staram się wyrazić w nim to,
czego nie mogę nikomu powiedzieć.
 Wklejam różne zdjęcia
(śmieszne, te głupie, 
nieudane, bardzo dobre),

paragony, papierki,
jakieś ciekawe rozmowy,
szczęśliwe amulety, bądź numerki

warte upamiętnienia papierki
po słodyczach xD,


no naklejki,
rysunki od znajomych,
Po każdych ważniejszych akcjach, 
z których mam zdjęcia 
wyklejam sesję

a tu jedna kartka
z najgorszego dnia w roku :)
jakieś tam coś,

xD

Prowadzę go od marca
i fajnie jest teraz odtworzyć to,
co działo się 2 miesiące temu.
Chociaż niektóre akcje są śmieszne,
bo jak teraz się na to patrzy,
to wydają się w ogóle nie możliwe. 

A wy, prowadzicie pamiętniki?
Co o tym sądzicie?
Jesteście za, czy przeciw?
Może macie lepsze formy,
wyrażania swoich emocji?
Piszcie :)
zapraszam na mojego aska:
http://ask.fm/Olaksia1000
    

3 komentarze:

  1. Fajny blog :)
    Bardzo mi się podoba, bo ciekawie piszesz i widać, że masz dużo w głowie.
    pozdrawiam, anonimek :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, fajna notka. Tez prowadze pamietnik. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo dokładnie.
    Ja też mam pamiętnik i nie uważam go za coś dziwnego, albo dziecinnego :P

    OdpowiedzUsuń